آموزش تولید محتوا

ساخت وبلاگ

در اصطلاحات بهینه سازی یا این که سئو موتورهای کاوش، seo کلاه سیاه به به کار گیری از استراتژی‌های تهاجمی بهینه سازی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی اشاره دارااست آموزش تولید محتوا که تنها روی موتورهای کاوش تمرکز دارا هستند و خیر استفاده کننده انسانی. با این اکنون معمولاً هم از راهبرد‌های موتورهای کاوش تبعیت نمیکنند بلکه کارایی دارا‌هستند تا با تظاهر، موتورهای کاوش را فریب داده و کاری نمایند که به حیث رسد به طور کاملً مبتنی بر با مقررات آن ها فعالیت کرده‌اند. بعضا از مثال‌های تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه عبارت‌اند از چپاندن لغات کلیدی، متن نامرئی (مخفی کاری)، صفحه ها درگاه، افزودن عبارات کلیدی غیر مرتبط به محتوای کاغذ، فراهم کردن بک پیوند آکادمی رایا پارس و محتوای تکراری یا این که بده بستان کاغذ (تغییر تحول برگه اینترنت تماما بعد از مرتبه بندی بوسیله موتورهای کاوش).

seo سیاه به چه طریق هایی گفته می‌شود؟
بهینه سازی کلاه سیاه به تکنیک ها و طریق هایی گفته می گردد که از طریق های غیر اصولی و با نقض کردن مقررات به ارتقا جايگاه تارنما میپردازد. واژه و کلمه کلاه سیاه عموما در فضای کامپیوتری به اشخاصی که دست به اقدامات مخرب مانند هکرها و تولیدکنندگان ویروس می‌زنند اطلاق میشود. what is seo اجرای بهینه سازی کلاه سیاه در کوتاه مقطع سبب ساز ارتقا مرتبه شما شود البته در بلند بازه اثر منفی بر روی وب سایت شما خواهد گذاشت و منجر جریمه شدن از سوی موتورهای کاوش خواهید شد که جبران آن نیاز به مجال و عملکرد اکثری خواهد داشت. مثلا ممکن میباشد گوگل وبسایت شمارا در سندباکس قرار دهد یا این که حتی وبسایت Deindexed خواهد شد.  در قبال seo کلاه سیاه که به شیوه های بر خلاف از طریقه گوگل می‌پردازد، بهینه سازی کلاه سپید به نحوه هایی می‌پردازد که مبنی بر استانداردها و راهنمای گوگل طراحی شد‌ه‌است و ایفا آن خیر صرفا به بهینه سازی وب سایت امداد می نماید بلکه مشکلی از نگاه گوگل ندارد و گوگل از این طریق ها پناه می نماید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 87 تاريخ : پنجشنبه 26 آبان 1401 ساعت: 15:06


گوگل یکی موتور های کاوش میباشد که برای آن که حاصل صدق را به یوزرها آرم دهد نیاز دارااست که واحد سنجش محبوبیت یک برگه در میان یوزرها را بسنجد. فاکتور های مختلفی وجود داراست که ربات های خزنده موتور کاوش گوگل از روش خزش در وب سایت های گوناگون آن دست اندرکاران را آیتم پژوهش قرار می دهند و در صورتی‌که که سایتی این مورد ها را دارا بود امتیاز مثبتی به آن داده میگردد.

هرچه در تارنما شما این موردها بیشتر رعایت گردیده باشد شانس بیشتری برای حضور در شیت نخستین گوگل و درجه های رفیعتر خواهید داشت و می بایست توجه داشته باشید خلال رعایت این مورد ها می بایست سایتی داشته باشید که برای یوزرها نیز دیدنی باشد و تجارب کاربری نیکی از وب سایت شما داشته باشد.

بهینه سازی فعالیت چیست
تا اینجای نوشته‌ی علمی با مضمون‌ seo چیست به گویش بی آلایش آشنا شدید و می دانید کاربرد seo چیست و چرا بایستی آن را دور از شوخی گرفت البته سوالی که مطرح می‌گردد این میباشد که بهینه سازی عمل چیست و یک بهینه سازی فعالیت چه وظایفی برعهده داراست.

یک سئوکار می بایست همیشه داده ها خویش را در زمینه‌ی جدیدترین تکنیک های seo آپدیت نماید و از جدیدترین تغییرات انجام یافته در الگوریتم های گوگل اگاهی یابد تا بتواند در بازار رقابتی چیره گردیده سایتش را به شایسته ترین جايگاه ها برساند.

سئوکار می بایست از تکنیک هایی کلاه سپید و بقیه اشکال seo برای بهبود درجه وبسایت خویش استعمال نماید و کارایی نماید ایده های تازه برای بیشتر شدن ترافیک وب سایت و دستیابی سکو فراتر در وب سایت طراحی کند.

شما می توانید برای شناخت بیشتر با سئوکار و و ظایفی که برعهده دارااست و بازار شغل بهینه سازی عمل در کشور‌ایران نوشته‌ی علمی سئوکار را پژوهش نمائید.

آکادمی رایا پارس

آموزش تولید محتوا

what is seo

بهینه سازی چیست pdf
شما در‌این نوشته‌ی‌علمی متوجه شدید seo چیست و چه کاربردی داراست و هدف ها و اشکال بهینه سازی چیست به شما توضیح داده شد. در‌این نوشته‌ی علمی برای آن که شما بتوانید در هر فرصت به مطالب آن دسترسی داشته باشید و فارغ از محدودیت هنگامی و مکانی نکات آموزشی را مرور کرده و به آنان احاطه یابید پوشه seo چیست pdf را تنظیم کرده است.

بدین ترتیب شما می‌توانید با دانلود بهینه سازی چیست pdf مطالب را مرور نمایید و به سطح ماهر برسید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آکادمی رایا پارس ,آموزش تولید محتوا , what is seo, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 91 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 17:59


طرز ساخت‌و‌ساز محتوا تنهاً به پوسته‌های محتوا خلاصه نمیشود و بعد از گزینش پوسته محتوا مرحله آینده گزینش فرمت محتوا میباشد. بارها و بارها شاهد آن بودیم که ذوق مشتریان عوض شده و به موجب آن تاکتیک‌های بازاریابی نیز مبتلا دگرگونی گردیده‌اند. به این ترتیب بازاریابان بایستی دائما طرز و محور فعالیت خویش را تغییر‌و تحول دهند. پیش از پرداختن به طرز ایجاد محتوا در هر کدام از فرمت‌های اشاره گردیده اذن دهید با یک نمونه تفاوت دربین فرمت محتوا و پوسته محتوا را ذکر کنیم: محتوای ویدئویی یک پوسته محتوا میباشد، ولی این ویدیو چه فرمتی خواهد داشت؟ گزارش؟ پخش زنده؟ یا این که موشن گرافیک؟ به هر مورد از مفاد  گزارش، پخش زنده، موشن گرافیک و… یک فرمت محتوایی محسوب میشوند.

هم اکنون وقت آن میباشد که به معرفی بعضی از رایج‌ترین فرمت‌های محتوایی بپردازیم:

Article (نوشته‌ی علمی)
اکثر وقت ها ما این مقاله ها را به بلاگ یا این که مقاله ها وب لاگ میشناسیم که چندان بی‌ربط هم وجود ندارد و از بارزترین خصوصیت‌های آن تعداد لغت ها میان 1000 تا 3000کلمه آن، پرداختن به یک قضیه خاص و فاقد پیام تبلیغاتی بودن، میباشد که از گونه های رایج آن می‌اقتدار مقاله ها کیفیت و آنالیز لیستی اشاره نمود.

ebook (کتاب الکترونیکی)
حتمالا بسیار چشم‌اید که اینترنت‌وبسایت‌ها کتاب‌هایی را به مجانی در مشت شما قرار می دهند، ولی بدون‌پول بدون پول که نه! دستکم یک آدرس اینترنتی ناقابل در قبال هر دانلود از شما خواهند گرفت. بدین محتوا کتاب الکترونیکی می گویند و بیشتر جنبه آموزشی و کاربردی داراست. خلاصه بیان‌کنم می بایست محتوایی قرار دهید که از لحاظ استفاده کننده بها دانلود و دادن آدرس اینترنتی داشته باشد. این طریق ساخت و ساز محتوا دو بهره مهم برای اینترنت‌وب سایت شما خواهد داشت: توده‌آوری دیتابیس از مخاطبان، شناساندن مارک خویش تحت عنوان مرجع علمی نزد کاربر

پادکست
پادکست را می‌قدرت رادیوی فردی گردیده نامید، بدین شکل که‌این قابلیت را به شخص میدهد تا به محتوای صوتی گزینه عشق خویش را در هر مجال که بخواهد گوش دهد. امروزه با دقت به اتلاف وقت اشخاص در وسایل نقلیه همگانی، پشت لامپ قرمز‌رنگ و… با ساخت پادکست خیر فقط  به وقت عموم احترام گذارده بلکه می توانید اثربخشی خویش را نیز ارتقا دهید.

آکادمی رایا پارس

آموزش تولید محتوا

what is seo

موشن‌گرافیک

موشن گرافیک آنچه را که معمولاً اثبات و سوای جنبش میباشد، از روش مخلوط برنامه کودک و پیاده سازی گرافیک به ویدیوی دیجیتال تبدیل می‌نماید. سال‌ها این‌راه در فیلم‌های سینمایی و کارتون‌ها برای به تکان در آوردن عنا وین و پس‌موضوع‌ها و دیگر کاربرد‌ها به کارگیری می شد البته با بسط بازاریابی ویدئو شالوده، کارکرد آن از حد فیلم‌های سینمایی و تلویزیون پا بالاتر بنیان و به ابزاری پراهمیت و دوستداشتنی در ارائه محتوا تبدیل شد.

نکته مهم این میباشد که بالغ بر 40نوع فرمت محتوایی وجود دارااست و ما در‌این نوشته‌ی علمی به طور انتخابی به 4مورد از اثربخش‌ترین و پرکاربردترین آنان پرداختیم.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آکادمی رایا پارس, آموزش تولید محتوا, what is seo, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 105 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 17:13

عبارت یا این که کلمه ها کلیدی در تعداد کاراکترها با هم متفاوتند. آموزش تولید محتوا متخصصان بهینه سازی معتقدند چگالی لغت ها کلیدی می بایست فی مابین یک تا سه درصد از تک تک محتوای شیت را در بر بگیرد و در حالتی‌که این عدد از 3 درصد بیشتر خواهد شد، گوگل شما‌را خلاف‌کار شناسایی و اسپم می‌نماید.
فرمول احتساب تراکم لغت ها کلیدی به طور پایین میباشد:
(Nkr / Tkn * 100)
تعداد تکرارهای لغت ها کلیدی در متن با Nkr آرم داده گردیده‌است آکادمی رایا پارس و Tkn تعداد تمام کلمه ها به فعالیت رفته در متن میباشد. در واقع تعداد دفعات تکرار شدن واژه و کلمه کلیدی در متن، بر تعداد مجموع کلمه ها متن تقسیم و در غایت ضرب در 100 میشود. دقت داشته باشید که هنگام احتساب این عدد می بایست تگ‌های HTML و دیگر تگ‌های درون ورقه را ندیده بگیرید، چون تگ‌های Embed در متن اکران داده نمی شوند. ولی در‌صورتی‌که قصد احتساب تراکم عبارت‌های کلیدی را دارید، این فرمول یه خرده مبتلا تغییر‌و تحول میگردد. بنابراین شما بایستی تعداد لغات در عبارت کلیدی را در تعداد دفعاتی که عبارات کلیدی تکرار گردیده‌اند ضرب نمائید و عدد به دست آمده را بر تعداد مجموع لغت ها به عمل برده گردیده در متن تقسیم نمائید و با ضرب در 100، عدد پایانی را به دست بیاورید.

تراکم کلمه ها کلیدی در متن می بایست چه‌طور باشد؟
عبارات کلیدی می بایست طوری در متن مصرف شود what is seo که موتورهای کاوش را به کشف محتوای اساسی برگه هدایت نماید و درضمن خواندنش برای یوزرها دشوار و غیرقابل ادراک نباشد. معمولا سفارش می گردد در هر جمله یک توشه از کلمه و واژه کلیدی استعمال فرمائید هرچند که فرمول خاصی در این مورد نیست ولی تجارب متخصصات اینترنت 24 در seo، نماد می دهد که چهت نیل به فیض مناسب، عالی میباشد لغت ها کلیدی را در نصیب‌های تحت به شغل ببرید:
•    متن اساسی
•    تگ H1
•    تیتر کاغذ
•    URL وبسایت
•    ویژگی Alt تصاویر
•    پیوند های داخلی تارنما
•    توضیحات متا یا این که Meta Description
شایسته ترین عمل این میباشد که به مکان تکرار یک واژه و کلمه کلیدی خاص و معلوم، از گونه های متعدد کلمه ها کلیدی، مترادف و هم معنی‌ها و یا این که عبارت‌های وقتگیر استعمال فرمائید. هم‌اینگونه بایستی اعتنا داشته باشید که شما برای موتورهای کاوش مقاله نمی‌نویسید بلکه مطلبتان را برای موتورهای کاوش باصرفه و قابل ادراک می کنید البته اساسا، محتوای شما می بایست تجارب کاربری مطلوبی برای کاربر‌ها ساخت و ساز نماید، این تجربیات کاربری قادر است اثر متعددی در بهبود مرتبه وبسایت داشته باشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت: 16:27